18 Şubat 2013 Pazartesi

O kedi bu masaya gelecek!!!!

Tam Türklere özgü anlık özgüven patlaması. Gelecekte ne olacak? Hele bir gelsin, bakarız... Kedi höt dese kedi'ye "Sen iki tırmık at da stresin gitsin diye çağırmıştım" der. Aslında özgüven iyidir, tabi aynı güvenle devam edebiliyorsan. Biz genelde millet olarak bir anda cellallenip sonra ne demiştik, neye kızmıştık, neye gülüyorduk hatırlamıyoruz. O yüzden bayramlar önemli bizde. neye küstüğümüzü hatırlamaya gerek kalmadan barışabiliyoruz.Şimdi o kedi masaya gelse ne yapacaksın? Bir kediyi ya seversin ya tırmık yersin. Hatta sevsende arada tırmıklıyorlar galiba. Bir arkadaşımın kedisi vardı, kızın kolunda zoro'nun Z sini gördüm resmen. Kedi çiftyönlü tıraşbıçağı gibi çalışmış, ona sorsan lokum aşşağı, lokum yukarı, sevgi yumağı. Tabi kedi neye sinirlendide tırmıkladı  kediye de bir sormak lazım. Bence kedi kesin haklıdır. Bir keresinde arkadaşımın köpeğin ayağına basmıştım yanlışlıkla, sadece incecik bir ses çıktı, ne bir havlama, ne bir ıssırma... Öyle mahzun mahzun bakmıştı. Kedi olsaydı affetmezdi. Öyle yanlış yapmaya gelmiyor bunlara. Gözünü karartmadıysan bulaşmamalı.

Aslında sorun ne istedigini bilememek her zamanki gibi... Eskiden ne istediğini bilme konusuna takılmıştım. 5 yıllık kalkınma planı gibi uzun vadeli planlar yapardım. 1 sene onceden uçak biletleri alır, kimseyi ihmal etmemek icin zamanımı bölerdim. Ama bazen istediğin şeyler gercekleştiği zaman beklediğin kadar mutlu olamıyorsun. O zaman "ne istediğini bilmek gerek" savımdan da vazgeçiyorum. Hayatım kendimi yalanlamakla geçecek sanırım. Kafanda kurduğun hayatdan vaz geçmeli, biraz insan kendini dinleyebilmeli, en onemliside kendi hislerine dürüst olabilmeli. Herşey gibi bu da teori'de süper. Zaten ben teorisyenim. Pratikte neye inanıyorsam inadıma tam tersini yapıyorum. Şaşı bak şaşır.

 Benimde kedim var, adı "pati" miyavlıyor, pati'sini yalıyor ki bence bir kedinin en sevimli numaralarından birisi bu. Tırmalamıyorda.. Pilini takıyorsun miyav miyav... Alerjim oldugu icin eve gerçeğini alamıyorum, Pati hediye gelmişti. Eskişeyleri pek tutmam, bir tek Pati'yi atamadım. Bazen kediler çok şirin oluyorlar benim bile şöyle bir iki mıncıklayasım geliyor da, tırmık beni bozar, canım tatlı benim, üzmem tatlı canımı...
                            pati....

Hiç yorum yok: