31 Aralık 2013 Salı

2014 aman diyeyim...

Sevgili 2014 aman diyeyim nice kardeşinin yaptıklarını sen bari yapma. Kendim ve arkadaşlarım için üç dilek hakkımı kullanıyorum :)

Öncelikle lütfen hiçbirimize hayat dersleri falan vermeye kalkışma. Anladık hayat inişli çıkışlı, gülmekte var ağlamakta hatta sevdiklerini kaybetmekte... Tamam, bu faslı geçelim artık. Bütünlemeye kalmış öğrenci gibi hep hevesimizi kursağımızda bırakmana ne gerek var?

İkinci olarak  "hadi şimdi hatalarımızdan ders çıkarıyoruz" tadında söylemler bitsin bu sene. Kendi adıma hatalarımdan ders çıkarmak falan istemiyorum. Kimseye zarar gelmediği sürece bu sefer yaptığımız hataların üstüne tüy dikip hiç birşey öğrenmeyelim

Üç: Bu sene doğru / yanlış kavramlarını tekrar tanımlamaya karar verdim. Beni mutlu eden şey doğrudur. Beni mutsuz eden şey yanlıştır. Bu kadar basit. Daha adımımızı atmadan eleştiriye başlayan, akşam keşke onu öyle değil böyle yapsaydın diye bizi uyutmayan içimizdeki küçük yargıçıklar uzun bir adli tatile çıksın.

2013'te bizi toma, biber gazı, akrep gibi türlü türlü acayip şeyle tanıştırdın. Bu sene süprizlerin daha güzel olsun, derin derin nefes alınca içimize oksijen dolsun. Yaptığın en iyi şey bütün ayrımları kaldırıp bizi birbirimize kenetlemekti. Bağımız hiç azalmasın, hep artsın...

Hayat, bana en çok güzel dostlar kazandırdın, bu linki size yolladıysam sende onlardan birisin ve iyiki varsın ;)

Sevgiler hepimize...

Hiç yorum yok: