3 Haziran 2012 Pazar

"KARMA" Bana Borçlusun Bilesin İstedim...

"My name is Earl" u izlerken tanıştım karma'yla, dalga geçerken geçerken bir yerden sonra nasıl oluyorsa bu ruhsal akımlar sizi de sarmaya başlıyor. Yok evren -me'den -ma'dan anlamazmış, mesela saçlarım dökülmesin dersen evren "me"yi atıverir saçların dökülüverirmiş, yok iylik yapan iylik bulurmuş, kötülük yaparsan karma sana hemen fatura'nı yollarmış, negatif enerji verirsen insanlar enerji'ye kanca atar kavga çıkarmış ve daha neler neler...

Duya duya bir süre sonra ya doğruysa şimdi yok yere başıma bişi gelmesin diye dikkat etmeye başlıyorsun. "Karma" hakkındaki hikayeler "hıdırellez" efsanelerini geçti. Yok efendim hıdırellez'de çöpten adamın ayağını kısa yapmış, kocası aksak yürüyormuş falan filan...

Ama geçenlerde fark ettim ki bu "karma" hep tek yönlü çalışıyor, nerede negatif bir şey var hemen gerçekleşiyor aklına gelen başına geliyor ama güzel şeylere bir dönüş yok. Oturdum hesapladım bu güne kadar toplamda 4 kişi'yi işe soktum, 2 kişi'yi evlendirdim, 1 kişi'ye iş kurdurdum. Gerçi iş kurmayıp maaşlı çalışsaydı daha mı mutlu olurdu hala emin değilim. Hani benim dönüşüm, karmacım nerelerdesin? Ufak tefek iyi etkilerimi hesaplamıyorum bile direkt büyük iyiliklerden girdim konuya. Şu ana kadar hayatımda sadece 1 kere iş konusunda arkadaşım yardım etti onun dışında hep kendi yağımızla kavruluyoruz. 7'ye 1, karmacım senden 6 dilek hakkım var. Elim ayağım tutarken bana ne kıyak geçeceksen geç artık.

Cehalet mutluluktur, akışına bırak,uçan ok durmaktadır, aynı su'da iki kere yıkanamazsın gibi atasözleriyle ilerleme'ye karar verdim. Yoksa her duyduğum negatif şeyi hemen hayatıma adapte etme pardon çekme (çekim yasası) gücüne sahibim. Merkür retrosu diye bir şey okudum, o hafta en üst kat bir daire'de balkon'da oturuken inşaat kalası düştü, milimle sıyırdı. Öyle fantastik!

Hep Batı'nın oyunu bunlar, yada Amerika'nın. Tabi karmacım bana bir süpriz yapar süper haberler alırsam anında çark edip "karma forever" diye bir dövme bile yaptırabilirim o ayrı...

P.S. Aaa o sözü Herakleitos söyledi Atasözü değil diyorsan, Herakleitos İyonya'lı olup benim öz be öz atamdır. Yaaaa n'oldu çok bilmiş :))

Anafikir: Hepimize hiçbirşey beklemeden liman'a oturmuş gelgit'i izleyen adam huzur'u diliyorum. Ne de olsa hayat'ta bir gelgit değilmidir sayın konuklarım ?

http://www.youtube.com/watch?v=rd3rA89VhtA&feature=youtube_gdata_player



Hiç yorum yok: